- Anoniem8 december 2014 om 09:52
Hoi Allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden ben ik gevallen op mijn hoofd en was 10 seconden buiten bewust zijn. De daarop volgende maand heb ik geen rust gehouden maar ben doorgegaan met dagelijks leven en dus maar over de klachten heen gezet. Dit heb ik dus een maand volgehouden en daarna ging het gewoon echt niet meer. Nu 6 maanden verder heb ik nog steeds er veel last. Klachten zijn voornamelijk: duizelig, heel warrig in me hoofd, vermoeidheid en soms hoofdpijn. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee en weet iemand een goede behandeling? Ik heb namelijk niet meer het idee dat dit “vanzelf” over gaat!
Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 december 2014 om 13:26Ben je na dat je gevallen bent ook niet bij een arts geweest?
ReagerenAnoniem8 december 2014 om 13:42Ja, huisart en neuroloog. Niks te zien op MRI.
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2014 om 16:39Okay.
Reageren
Bedrust was natuurlijk wel belangrijk geweest, maar daar schiet je nu natuurlijk ook niet mee op. Ik zou je toch willen adviseren om een verwijzing naar de neuroloog te vragen bij de huisarts.199916 november 2017 om 17:25
ReagerenHoi! Ik heb precies hetzelfde. Na een half jaar ook nog steeds klachten. Hou heeft u dit opgelost?