Zoeken Vraag het forum

Na een hersenschudding 4 mnd terug, Wazig, vermoeid, en slechte concentratie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi Allemaal,

Ik ben 4 maanden geleden gevallen op mijn hoofd (10 sec KO) en heb de eerste maand niet zoveel rust gehouden. Daarna heb ik wel 6 weken rust gehouden, maar ik ben nog steeds heel erg snel moe, kan me slecht concentreren en ga heel wazig door het leven. Ik weet dat het door de hersenschudding komt, maar het duurt nu wel erg lang. Herkent iemand dit? En weet iemand hier een oplossing voor?

Dank jullie wel!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt natuurlijk op het verkeerde moment rust gehouden. Het was belangrijk geweest om dat de eerste 2 weken te doen.
    Ga terug naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de neuroloog.

Reageren
    Anoniem

Dank voor je reactie. Ik ben al bij een neuroloog geweest en er is geen schade te zien op de MRI. Door middel van dit bericht hoop ik gewoon iemand te horen die hetzelfde heeft gehad en mij kan vertellen dat het bij hem/haar in verloop van tijd over ging.

Reageren
Reageer op: Na een hersenschudding 4 mnd terug, Wazig, vermoeid, en slechte concentratie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.