Zoeken Vraag het forum

Lichte hersenschudding?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dani

hallo, ik was gisteren bij gym geraakt op de zijkant van mij hoofd door een basketbal. Zegmaar van mijn slaap tot mijn onderkaak. Het werd eventjes zwart voor mijn ogen en viel ook bijna om. Ik kreeg opeens een steek in mijn hoofd en het begon pijn te doen. Ook hoorde ik voor 2 minuten heel slecht met het oor aan de kant waar de bal kwam. Maar ik ben eigenwijs dus ging gewoon weer meedoen, alleen merkte ik de dag erna dat ik heel slecht kon concentreren en al het licht om me heen me irriteerde. Ik heb nu al de hele dag het gevoel alsof mijn brein op en neer springt, als dat een gevoel is? Maar ik zit dus nu met de vraag of het een lichte hersenschuddig is, of dat ik gewoon hoofdpijn heb van de klap.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou zeker kunnen. Ga morgen even naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Lichte hersenschudding?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.