Zoeken Vraag het forum

whiplash en beknellingen zenuw/spieren.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Halo allemaal. Ik heb mijn eigen verhaal weer. Sinds ongeluk met auto . Kopstaart aanrijding. Sinds dien de helft van mijn lichaam bouwde steeds meer strakke pijnlijk brandende gevoel in de linkerhelft van mijn lichaam voornamelijk.
    Ik bedoel hiermee van teen tot hoofdhuid inclusief mijn gezicht oren neus wang arm schouder borst zijkant rondom de borstkas dijen en been volop tot tenen. Sinds dien ben ineens gaan stotteren.
    Heb ik nog nooit gehad en ook niet in mijn familie. Blijkt t psychogeenstotter heb opgelopen na de 1ste ongeluk. Ik zit nu al met 9maanden met rge pijn . Zo pijn dat ik niet veel kan of mag doen. Lopen gaat achteruit. Ik heb 7maanden lang last gehad van ernstige verkrampingen en spasme aan de linker helft van mij lichaam zelfinzicht linker helft van mijn gezicht speelde mee. T is erg zichtbaar voor andere en ze schrikken ervan als ik zo’n aanval krijg. En dan wordt t stotteren nog erger en kom ik in een visuele cirkel terecht van spasme en hyperventilatie aanvallen. Die waren verscheurende. Ik snap zelf eigenlijk niet zo goed wat t dan wel kan zijn waar t exact vandaan zou kunnen komen. Heb mri schouder en nek gehad en ook mijn hoofd dacht ik..
    Petscan 1 X
    Maar er kwam weinig uit t resultaat. Niets te zien . Door 2 ongelukken door ander z’schuld. Flinke pech indrd heb ik gehad maar buiten om dat heb ik dus een spraak stoornis opgelopen en een ernstige vorm van whiplash. Veel pillen geprobeerd maar werkt niet helemaal goed bij mij. Amitriptyline prednisolon orcoxia helpt niet

Behalve
    Alprolazam Heb ik t meest baat bij. Spierverslappen behoorlijk snel en spieren krijg iets minder verkrampingen en gescheurde gevoel hierdoor.en kan dus weer een beetje naar buiten gaan. Maar de angst op straat is vreselijk na 2 ongelukken.
    Maar ik leef en ga t goed uit laten zoeken.
    Ik heb al een advocaat erop zitten. Erkend ook. Nu de rest nog. Tot ik genezen ben
    Eerder stop ik er niet mee. Misschien meer mensen last hiervan
    Huisarts vindt mijn een aparte gealarmeerd en weet niet wat ie nog kan doen of wat t exact is. Wel zenuw beknellingen en spasme. Maar door wat t exact komt is nog veel onderzoek voor nodig.
    Ik en zij snappen t echt niet. M
    Wie wel? Help help help..

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Vervelend en lastig. Bij een whiplash zou wellicht een osteopaat kunnen helpen, alleen heb je nog veel bijkomend klachten. Zelf heb ik na een ongeluk behandelingen bij een fysiotherapeut die ook osteopathie doet. Hij kijkt vooral ook naar de stand van het bekken omdat die ook heel belangrijk is voor de rest van je lichaam. Bij stress kan ook magnesium belangrijk zijn. niet dat het dingen zal oplossen maar ter ondersteuning en ontspanning van de spieren.

Reageren
Reageer op: whiplash en beknellingen zenuw/spieren.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.