- Anoniem18 januari 2015 om 15:32
Hallo iedereen
Ik ben een jongen van 14 jaar en krijg de laatste paar dagen een nogal ernstige hoofdpijn als ik mezelf lichamelijk inspan.Het begon allemaal 4 dagen geleden toen we een conditie circuit deden op school, bestaand uit 10 oefeningen. Voor elke oefening moesten in 20 seconden zoveel mogelijk repetities doen. Maar al na de eerste oefening kreeg ik opeens verschrikkelijke hoofdpijn, maar ik heb besloten het te negeren en verder te doen. Na 40 minuten was het conditie circuit over en de hoofdpijn bleef nog enkele tientallen minuten, maar daarna was alles over.
Sindsdien krijg ik elke keer als ik me lichamelijk hard inspan terug diezelfde hoofdpijn, maar hij wordt erger en erger met de dag. Nu op dit moment moet ik zodra ik de hoofdpijn krijg stoppen met sporten, want als ik het negeer maak ik het nog erger en moet ik neer gaan liggen omdat ik het anders niet meer aan kan.
Ik ben over het algemeen kerngezond buiten het feit dat ik een migraine patiënt ben.
Vroeger kreeg ik elke week 1-2 dagen migraine, maar de laatste keer dat ik nu ernstige migraine heb gehad was 2 maanden geleden.Enig idee wat ik moet doen? Moet ik naar een dokter gaan? Moet ik gewoon enkele dagen rusten en dan hopen dat alles terug naar zijn normale gaat? Alvast bedankt voor dit te lezen!
Mvg,
T.1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 januari 2015 om 17:10Het kan een vorm van inspanningsmigraine zijn. Ik zou je aanraden om met de klachten naar je huisarts te gaan
Reageren