- Lindaozen5 april 2012 om 20:52
Hallo,
Ik heb naar andere klachten gekeken, maar mijne komt daar niet totaal mij overeen, vandaar dat ik zelf een onderwerp ben begonnen.
Twee weken geleden had ik heel erge verkoudheid, later zat het alleen nog in mijn neus. Sinds vorige week, heb ik enorm veel pijn in mijn voorhoofd als ik door mijn neus probeer te ademen. Dit is sinds een paar dagen gelukkig weg, maar nu heb ik enorm veel hoofdpijn over mijn hele hoofd wanneer ik me probeer te concentreren en in te spannen. Een voorbeeld: ik zit nu in mijn examenjaar vwo en heb een toetsweek, ik had een wiskunde toets en probeerde een som te oefenen maar het ging niet door de hoofdpijn. Een taal, zoals frans ging beter.
Ik kan me gewoon totaal niet meer qua denken inspannen of de hoofdpijn barst los. Dit is sinds een week. Ik slaap verder beter dan eerst, sinds een jaar of twee slaap ik 5 uur per nacht. Deze twee weken is het ongeveer 9/10 uur.Ik heb echter nog nooit last gehad van hoofdpijn, zelfs niet in mijn maandelijkse perioden. Mijn hoofd begint zwaar te worden wanneer ik wil nadenken, het gaat gewoon niet. Ik ben verder ook slechts 1 keer per jaar goed ziek, dus ben lichamelijk best sterk.
Wat zou het kunnen zijn? Mijn moeder zegt dat ik het misschien heb overbelast. En hoe lang kan dit aanhouden? Ik probeer mijn rust te zoeken en nog blijft het.