- Anoniem21 augustus 2014 om 17:35
Ik heb nu al 2 week hoofdpijn ik heb een soort drukkend gevoel bij mijn slapen, soms bij mijn kaken en ook bij mijn voorhoofd soms bovenop mijn hoofd soms aan de zijkanten en soms aan de achterkant ik ben al 2 keer naar de dokter geweest de ene keer zei ze dat het een virus was de andere keer had ik een andere dokter en die had het over spanningshoofdpijn vanuit mijn nek. Het klopt dat ik last heb van een spier of zenuw ik weet het niet precies in mijn nek. Ik ben erg onzeker erover omdat mijn oma een halfjaar geleden is overleden aan een hersentumor ik heb het ongeveer de hele dag door maar als ik er niet aan denk is het wel minder ik heb een afspraak bij de fysio maar die is pas dinsdag ik maak me er echt druk over kan iemand mij vertellen wat dit is? Ik heb verder nergens last van ik sport gewoon ik ga gewoon naar school en maak mijn huiswerk.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2014 om 18:55Spanningen kunnen de klachten veroorzaken. Maar ook een spier in je nek.
Reageren
Even afwachten tot dinsdag. De fysiotherapeut kan met functietesten en lichamelijk onderzoek kijken wat er aan de hand is.Anoniem22 augustus 2014 om 15:14Beste Tandor, ik heb vandaag nog steeds hoofdpijn maar ik merk wel als ik rustig aan doet mijn hoofdpijn ook niet meer zo erg is toch maak ik me zorgen omdat ik er mee opsta en mee naar bed ga ik heb ook last van een beetje oorpijn en soms versta ik dingen een beetje verkeerd het kan zijn dat ik me aanstel en dat anders ook altijd zo was. Ik heb wel overal zin in ik heb gewoon honger en wil helemaal niet op bed liggen moet ik me zorgen maken omdat ik ook soms achternamen vergeet van mensen?
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2014 om 21:07Achternamen van mensen vergeten doet iedereen welk eens. Vooral als je met je hoofd bij andere dingen bent.
De oorpijn is wel opvallend. Het zou kunnen dat je een oorontsteking krijgt. Maar kan ook door een gespannen spier worden veroorzaakt. Dus toch maar even afwachten tot dinsdag of maandag even naar de huisarts gaan om je oor te laten nakijken als je dan nog last hebt van oorpijn.
ReagerenAnoniem26 augustus 2014 om 09:33Beste Tandor ik ben gister naar de fysiotherapeut geweest hij merkte dat mijn rug vastzat en zei dat het waarschijnlijk kwam door triggerpoints mijn rug kraakte ook toen hij erop drukte mijn hoofdpijn verlichtte wel een beetje maar ik heb er nu wel weer last van ik ga volgende week weer heen moet ik mij nog zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2014 om 11:36Na een behandeling kun je nog niet veel zeggen. Je zult er een paar keer geweest moeten zijn. Gewoon maar eens even afwachten.
Reageren