- Anoniem19 augustus 2014 om 15:48
Wie kan mij helpen?
Regelmatig verschijnt er een blauwe plek in mijn hals. Deze kan weken blijven zitten.
Met het gevoel dat mijn keel wat wordt dicht geknepen.En ik draag nooit strakke kleding om mijn hals.
Weet iemand wat dit is?
Ik ben er eens mee naar de dokter geweest en die gaf me een zalfje wat helaas niet werkte. Ik vraag me echt af waar het vandaan komt.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2014 om 16:38Moeilijk te zeggen. Ga terug naar je huisarts en vraag eventueel een verwijzing naar de dermatoloog.
ReagerenAnoniem9 maart 2015 om 10:23hoi, mijn dochter heeft het nu ook 2 keer gehad. Ze wordt ’s ochtends wakker met striemen in haar hals alsof ze een blauwe sjaal heeft omgehad die heeft afgegeven en als het wegtrekt blijft er een blauwe plek achter. Ook het gevoel dat er druk op haar keel staat…
Reageren
Vandaag weer naar de dokter, ben benieuwd wat er gezegd wordt.Anoniem15 oktober 2015 om 19:03Hallo,
Reageren
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb nu al maanden last van die blauwe plek & inderdaad het gevoel dat m’n keel dicht wordt geknepen. Ben je er al achter wat het nou was? Ik ben ook al verschillende keren naar de dokter geweest,hij constateerde dat het stress was, maar dat heb ik niet. Ik hoor graag van je want ik ben erg benieuwd!EH7 december 2015 om 09:57Ik heb precies hetzelfde in mijn hals, 5 jaar geleden onderzoeken voor gehad in het ziekenhuis waar niks uit is gekomen.. Toch blijft het terugkomen. Weet je al wat het is?
Reageren