Zoeken Vraag het forum

zware hooft pijn en moelijk zicht soms.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kate

ik ben 6 keer op ens geen zien of amper zien en an moet ik gaan zitten en darna harde hooft pijn en elke dag soms erger en was begone 14 dagen geleeden en nu heb ik zware hooft pijn ,last van nek en ogen soms. wat is dat? en wat kan ik doen?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Kate,

Het kan een virusinfectie zijn. Misschien is het goed om bij de huisarts langs te gaan.

Reageren
    kate

wellke soort virusinfectie is het? en wat ik kan doen? i

Reageren
    John (moderator)

Welk virus het zou kunnen zijn weet ik natuurlijk ook niet. Dat kan ik zo uiteraard niet beoordelen. Daarom schreef ik dat het beter zou zijn om even bij de huisarts langs te gaan.

Reageren
    kate

ik ben bij dokter geweest die zegt dat van nek komt spier onsteking e pillen moet paken.en ik vint van niet goed begrepen door dokter wa ik gezegt heb. en ik voel me echt slecht.

Reageren
    Pleuntje

Welke pillen moet je nu dan slikken van de dokter? Hoe heten ze?

Pleuntje

Reageren
Reageer op: zware hooft pijn en moelijk zicht soms.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.