Zoeken Vraag het forum

Extreme hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dylan

Geachte, 6 maanden geleden begon ik last te krijgen van dubbelzien.
    Ik heb mijn ogen vandaag laten controleren en er zijn geen afwijkingen.
    Echter is er sinds vorige week vrijdag wel iets bijgekomen.
    Ik heb extreme hoofdpijn bij bepaalde houdingen of inspanningen.
    Dit gaat dan hand in hand met wat wazig en dubbel zien.
    De pijn is echt niet normaal, ik zak door mijn benen van de bonken in mijn hoofd. Dit is de volledige schedel die dan slaat waarbij ik een hartslag voel aan de schedel en de slapen. het is alsof er een enorme druk binnen de hersenen bevindt. ook doet de achterkant van mijn oogkassen pijn ook daar bonkt het.
    Iemand raad hiermee? dit gaat niet weg met een pijnstiller. enkel wanneer ik slaap en daarvoor moet ik dan een trazodone nemen…Mvg Dylan

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts met de klachten bespreek het met de huisarts en vraag een verwijzing naar de oogarts of de neuroloog.

Reageren
    MF

Mijn man heeft sinds zaterdag last van duizeligheid. Warm, koud temp. Heeft al 2 dagen alleen maar geslapen. Sinds vandaag enorme hoofdpijn. Net bij het ziekenhuis geweest. Bloeddruk etc gemeten. Aan de rechter kant heeft hij n stijve nek. Was goed, waarschijnlijk een enorm griep. 3 kwartier geleden ibuprofen genomen. Hoofdpijn neemt alleen toe. Zijn oogballen voelen alsof ze eruit klappen.  Wie kan me helpen?

Reageren
    John (moderator)

Neem contact op met de huisartsenpost en geef aan dat de klachten erger zijn geworden…

Reageren
Reageer op: Extreme hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.