- Pauline14 januari 2013 om 07:28
Vanaf begin december heb ik last van mijn nek en schouders. Het begon met mijn nek.
Na het douchen wil ik me afdrogen en ik kijk even weg, hierop schiet het in mijn nek. Vanaf die dag heb ik zowel links als rechts klachten in mijn nek. Eigenlijk diezelfde week nog (2 a 3 dagen later) word ik snachts wakker. Ik kan mijn hoofd nauwelijks bewegen. Mijn schouders doen veel pijn. Dit is eigenlijk gebleven. De nek klachten verdwenen iets en mijn rechter schouder verergerde. Ik verweet het aan stress. Echter is de stress geheel verdwenen, maar de pijn is aanhoudend. Voor mijn gevoel brand mijn hele rechter schouderblad en wanneer ik mijn armen omhoog doe gaat dit een paar tellen goed, dan steekt hij vreselijk op de plek waar ik last heb. Links is veel minder. en mijn nek is stijver dan normaal. De ene keer ook erg pijnlijk de andere keer stuk beter. Huisarts wilde me doorsturen naar cesar therapie. Hun zeggen echter dat het geen verandering van houding is omdat het snachts blijft!??1 reactieReagerenLola14 januari 2013 om 08:01Bezoek eens een chiropractor.
Reageren
Succes