Zoeken Vraag het forum

Pijn rondom schouderblad na kraak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiwinasje

Sinds gisterochtend heb ik behoorlijk pijn op verschillende plekken rondom mijn schouderblad. Gister hield mijn vriend een hand op mijn schouderblad en ik probeerde weg te draaien waardoor mijn schouderblad van mijn wervelkolom weg werd gedraaid. Na een klik/kraak kwam pijn. Tussen het midden van mijn rug en mijn schouderblad heb ik pijn (dit is niet op de spier die van onder naar boven naar je nek loopt) en boven mijn schoederblad tussen mijn nek en mijn schouder heb ik pijn. Pijn straalt door naar mijn elleboog en middelvinger. Pijn is niet gebonden aan ademhaling. Gebruik van mijn arm is pijnlijk en een poging om de pijn eruit te masseren is gestopt na extreme pijn. Diclofenac 50mg en voltaren helpen niet tot nouwelijks. Wat nu? Rust is niet mogelijk met een deadline van mijn afstuderen in 10 dagen!

4 reacties
    Reageren
    Emma

Chiropractor. Succes met je afstuderen!

Emma

Reageren
    Kiwinasje

Zit momenteel in het buitenland voor nog 2 weken tot ik mijn afstuderen in heb geleverd. Dus mijn mogelijkheden zijn ziekenhuis of niks. Geen andere suggesties?

Reageren
    Har

Rode tijgerbalsem! En dan masseren.

Reageren
    Anoniem

reiky meschien helpt het sterkte en veel beterschap

Reageren
Reageer op: Pijn rondom schouderblad na kraak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.