- mike peterson31 augustus 2012 om 17:02
hey ik ben mike,
ik zal ff wat dingen zeggen wat er reeds is gebeurd.
ik had een red bull verslaving dronk er 4 op een dag.
ik rookte maar niet ontzettend veel.
ik deed aan xtc eens in de 3 weken.
en paddos ) truffels . 2 maal.na de 2de keer paddos had ik zon bad trip dat ik helemaal gek werdt had het idee dat ik dood ing en alles, maar heb het overleefd sindsdien heb ik het benauwd en paniek en alles. maar ik heb dus bij de huisarts een long foto laten maken, en me bloedlaten testen. dat was perfect in orde. nu 4 weken verder ( ben ik wel met alles tegelijk gestopt. roken drinken alles. all 4 weken. nu heb ik sinds een week af en toe een steekje en een tinteling in me arm. om me oog mini tintelingetje. en steken in mijn achterhoofd wat af en toe best vervelend is. nu maak ik mij dus zorgen erover…… groot en deels door de steken in mij arm, en me hoofd maakt me best bang.
heeft iemand hier ervaring mee ? en weet iemand of je uit je bloeduitslag kan zien of je iets met je hart heb ?
gooi et er maar in . dankje
oja. en mijn linker kant lijkt wel alsof er gewoon soms ineens het zicht minder is. gewoon vaag gevoel 🙁
1 reactieReagerenSam1 september 2012 om 13:57Gewoon gezond leven en veel sporten, dan gaat het vanzelf wel een keer over.
Reageren