- Anoniem2 november 2015 om 17:19
ik krijg de laatste tijd steeds meer klachten, steeds vaker hoofdpijn en smorgens vroeg steeds overgeven, de hoofdpijn is in de ochtend het ergst. nu had ik laatst dat ik even voor een paar seconden niks zag eerst met 1 oog later met 2 ogen, en toen paar dagen later op de fiets weer met 1 oog. maar als het zicht wegvalt trilt het eerst van te voren er lijken wel storingkjes in te zitten, na die paar seconde niks zien komt dat weer terug. heb het nu al een aantal keer gehad,
ik ben 1 keer wat afgevallen maar daarna aangekomen
ik weeg elke 2 weken bij de begeleiding,
vreemd is wel dat dat een paar dage aan houd en dan 2 weken langzaam afneemt en dan weer langzaam toeneemt,volgens de begeleiding hoef ik me geen zorgen te maken, heb gevraags moet ik hiervoor de huisarts bellen, dat hoefde volgens de begeleiding niet.
zij denken dat het met spanning te maken heeft.
wat denken jullie moet ik toch naar de dokter of niet.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2015 om 17:33Het kunnen migraine aanvallen zijn. Stress kan daar ook invloed op hebben. Maar als je er zo veellast van hebt, denk ik wel dat je naar de huisarts zou moeten gaan
ReagerenAnoniem2 november 2015 om 18:26