Zoeken Vraag het forum

hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik krijg de laatste tijd steeds meer klachten, steeds vaker hoofdpijn en smorgens vroeg steeds overgeven, de hoofdpijn is in de ochtend het ergst. nu had ik laatst dat ik even voor een paar seconden niks zag eerst met 1 oog later met 2 ogen, en toen paar dagen later op de fiets weer met 1 oog. maar als het zicht wegvalt trilt het eerst van te voren er lijken wel storingkjes in te zitten, na die paar seconde niks zien komt dat weer terug. heb het nu al een aantal keer gehad,
    ik ben 1 keer wat afgevallen maar daarna aangekomen
    ik weeg elke 2 weken bij de begeleiding,
    vreemd is wel dat dat een paar dage aan houd en dan 2 weken langzaam afneemt en dan weer langzaam toeneemt,

volgens de begeleiding hoef ik me geen zorgen te maken, heb gevraags moet ik hiervoor de huisarts bellen, dat hoefde volgens de begeleiding niet.

zij denken dat het met spanning te maken heeft.
    wat denken jullie moet ik toch naar de dokter of niet.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kunnen migraine aanvallen zijn. Stress kan daar ook invloed op hebben. Maar als je er zo veellast van hebt, denk ik wel dat je naar de huisarts zou moeten gaan

Reageren
    Anoniem

Ik ga toch naar de huisarts ik hou jullie wel op de hoogte.

maak wel een afspraak,

Reageren
Reageer op: hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.