Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn, duizelig, misselijk en geen eetlust.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik ben even helemaal ten einde raad.

Loop al bijna 2 weken met flinke hoofdpijn & duizeligheid.
    Heb een beetje op internet uit lopen vogelen wat het zou kunnen zijn, maar kwam er niet uit.

Sinds vandaag ben ik er ook misselijk bij.

Herkent iemand deze klachten?

Zou ik iets te kort komen qua vitamines of ijzer, of de bloedsuiker te hoog/laag?

Herken deze hoofdpijn ook niet, de ene keer zit het aan de voorkant en de andere keer alleen aan de rechterkant, waardoor ik ook pijn aan m’n rechteroog krijg.

2 reacties
    Reageren
    Gus

Met deze klachten ga je het best even naar je huisarts. Hij kan bloeddruk controleren en heeft jouw medisch dossier. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    sara

IK HEB het ook. maar bij mij lijkt het af en toe net ofmijn ogen er van binnen worde uitgetrokken. ik was naar de huisarts gegaan voor andere klachten, heb toen bloed laten prikken zei ze dat alles goed is,na een lange tijd ben ik toen oorverwezen naar de dermatoloog. de dermatoloog wou nog een keer bloed prikken. resulattat ijzertekort en ies met schildklier. weer doorvewezen naar interne geneeskunde. moest weer bloed prikken. binnenkort uitslag!

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn, duizelig, misselijk en geen eetlust.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.