Zoeken Vraag het forum

Vage klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Het begon allemaal paar maanden geleden met drukkende stekende hoofdpijn . de hoofdpijn heeft twee maanden geduurt gelukkig ben ik er 90% vanaf af en toe nog pijn maar dan is het zo weer over maar sinds twee maanden heb ik last van verkramping van me nek lijkt alsof me nek versleten is terwijl ik maar nog 21 jaar ben bij elke beweging van me nek hoor ik me spieren kraken .

Daarnaast heb ik nog last van oorsuizen, en ik zie kleine puntjes zweven vooral als ik in de lucht kijk overdag zie ik dat goed lijkst alsof me ogen vies zijn.

ben al vaak naar huisarts geweest maar hij geeft als reden spanning en stress hoewel ik vaak heb aangegeven dat ik dat niet heb .

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Niemand?

Reageren
    Thijs

Hai, zorg je voor voldoende nachtrust en leef (eet/beweeg) je gezond?

Groet

Reageren
Reageer op: Vage klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.