Zoeken Vraag het forum

hoofdpijn/duizelig/misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anton

rose Ik heb dat ook wat in die mate hoofdpijn,drukkend gevoel in mijn hoofd,duizelig heel de dag door.ben ook misselijk enz en lijkt wel of ik eerdaags inelkaar ga zakken of erger.ook al paar x bij de arts geweest ,ook bij de cardioloog omdat ik ook last van mijn borst heb.maar niets gevonden van wat het kan zijn.volgende week vrijdag word er een mri en een mrv van mijn hoofd gemaakt hoop dat daar dan wat uitkomt . Loop al sinds februari in de ziektewet en ben pas begonnen met 2 ochtenden te werken in de week. Maar dat gaat ook nog niet echt goed dan word het als maar erger en t ergste is dat ze nog niet gevonden hebben wat het is . straks ben ik me baan kwijt of ik val er eerdaags dood bij neer kan zeker gebeuren zoals ik mij voel alles is teveel .wie weet of kan mij helpen zweet wel regelmatig heel veel in de nacht .ik drink en rookt al meer dan 2 jaar niet meer wie kan mij helpen hiermee aub

7 reacties
    Reageren
    anton

Rose ja nog meer blijven onderzoeken de dokter zie mij alweer aankomen.en de bedrijfsarts begint ook al twijfels te krijgen.het is echt zo frustrerend dat je echt je eigen echt kut voel rose.en dan elke keer krijg te horen dat er niets aan de hand is.en als je dan de spoedeisende hulp belt omdat je zo duizelig ben zeggen ze het is niet alarmerend genoeg.en ik ga ook a.s week die 2 ochtenden niet werken.lekker he als je iets heb en dat ze niets kunnen vinden

Reageren
    anton

Re:hoofdpijn, duizelig, trillen.
    door rose, 15-06-2012 19:35Anton..Been there, done that. Toen mijn klachten begonnen 3 jaar geleden werkte ik. Zelfde verhaal, twijfels en uiteindelijk ben ik nog zieker geraakt: mijn contract is nooit verlengd. Destjds veel onderzoeken gehad, cardioloog, neuroloog verscheidene bloedonderzoek: allemaal NIET afwijkend!!Wel vonden ze antistoffen van ziekte v pfeifer die doorstaan zo hebben. Aanvallen bleven intussen wel in volle gang zonder enige verklaring. Ben bijna een jaar aanvalvrij geweest maar sinds vorige week weer vage klachten. En vandaag net een uur geleden weer een aanval!! Ik ga maandag weer naar de dokter en dit keer laat ik me grondig onderzoeken! Maar kan je gevoel begrjpen, hetzelfde hier..tot aan depressie en machteloosheid toe….

Reageren
    anton

hee rose waarom geef jij mij geen antwoord meer

Reageren
    anton

Nou rose of iedereen er is vrijdag een mri scan + mrv van mijn hoofd gemaakt.ik hoefde na afloop niet te wachten in de wachtkamer,mocht naar huis toe. Zou dat kunnen betekenen dat het goed zat in mijn hoofd dus dat ze niets gevonden hebben.maar waarom dan toch nog steeds al die kwalen.vooral die duizeligheid ,drukkend pijnlijk gevoel in me hoofd,misselijk en wat pijn op de borst en erg zweten .

Reageren
    anton

ik denk ik krijg wel antwoord van jou terug rose

Reageren
    Gus

Anton, ga eens te rade bij een psychiater. Lichamelijk mankeer je dus kennelijk helemaal niets.

Reageren
Reageer op: hoofdpijn/duizelig/misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.