Sinds kort lijkt het net of ik een band om mijn voorhoofd heb, ter hoogte van de haargrens. Eerst als ik ging liggen nu ook overdag, Tranende ogen, oorpijn, duizelingen..
ik word er zo moe van. En ik zie het niet zitten om naar de huisarts te gaan met deze vage klachten. Ik heb namelijk 5 jaar lang moeten vechten om de diagnose Fibromyalgie te krijgen.
Wie o wie kan me helpen?
dank jullie wel.
Spanningshoofdpijn zit vaak aan beide kanten van uw hoofd, of als een strakke band om het hoofd. Het is een drukkende, knellende pijn. Hierbij zijn de spieren van de schouders, nek en schedel vaak extra gevoelig. U kunt ook last hebben van fel licht of hard geluid. Misschien heeft u minder zin in eten, maar van spanningshoofdpijn wordt u niet misselijk. De pijn wordt bij inspanning zoals traplopen niet erger. Door afleiding, sporten of ontspanning kan de pijn verminderen. Door te slapen gaat het vaak over.
Bron: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBN2b.htm
Ik heb geen pijn, dat is het hem nu net. Ikheb echt last van tranende ogen, duizeligheden en die band.. Dat doet ook geen pijn..Enkel iets oorpijn maar dat herken ik wel en dat zijn af en toe steekjes meer niet.
Hai, slik je medicatie tegen Fibromyalgie? Kan het een bijwerking zijn?
Groetjes
Hallo Cellepel, om uit te sluiten of jouw klachten lichamelijk of psychisch zijn (stress?) kun je beter even langs de huisarts gaan. Hij kan meteen je bloeddruk meten. Laat je weten hoe het verder gaat met je? En hopelijk dat andere forumbezoekers wellicht nog iets herkennen in jouw klachten...
Groetjes Tom
Hai, loop eens bij een opticien binnen en laat je ogen testen. Misschien heb je wel een bril nodig?
Groeten
Ik zie dat dit al een heel oud bericht is maar ik ervaar precies het zelfde, kan je vertellen hoe het verder is gegaan?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies