- Ria23 december 2021 om 07:52
Dag allemaal! Ik heb een hele nare klacht, die steeds erger wordt: al jaren kamp ik met duizeligheid en eens in de zoveel tijd heb ik een heftige aanval waarbij ik bijna niet meer op de grond kan staan. De dokter dacht meniere, maar kort daarna kreeg ik rare tintelingen in mn gezicht, alsof mn gezicht slaapt. Eerst aan de kant van mn gezicht waar ik oorsuizen heb, later breidde zich dat uit naar het hele gezicht. Ik was erg bang voor een brughoektumor, maar ben bij de KNOarts geweest, die mij zei dat hij hier niet aan dacht, omdat mijn gehoortest 100% was. Hij kon er zelf niet een vinger op leggen wat het wel was, er is verder geen scan ofzo gemaakt.
Nu neemt het de laatste tijd weer ergere vormen aan en sinds kort heb ik er heel iets heel akeligs bij: een soort suis in mn hoofd als ik mn hoofd beweeg of harde geluiden hoor. Ik kan ook niet goed mijn hoofd bewegen, dat lokt ook duizeligheid uit en die suis. Ik ben soms ten einde raad. Ik ben een poosje bij de fysio geweest, die zei dat ik stevige triggerpoints in mn nek had, maar de behandeling had niet het gewenste resultaat.. Ik heb verder geen nekpijn of hoofdpijn. Heeft iemand herkenning?5 reactiesReagerenRia24 december 2021 om 08:36Niemand? 😔
ReagerenSuzan24 december 2021 om 09:50Hyperventileer je niet onbewust?
Reageren
Daar kun je ook duizelig van worden en tintelingen en oorsuizen van krijgenRia26 december 2021 om 18:41Zou dit ook kunnen door vastzittende nekspieren? Ben nog steeds bang dat ik wat ergs heb
ReagerenSuzan26 december 2021 om 18:52Ja,daarvan krijg ik ook allerlei klachten als suizende oren, wazig zicht, het gevoel dat ik oorpijn,keelpijn en kiespijn tegelijk heb, een tintelend gevoel in mn gezicht.
Reageren
Bij mij gaat hyperventilatie vaak samen met mn nek die steeds vaster gaat zitten.
Maar gelukkig kan mijn fysio me er meestal weer een heel stuk vanaf helpenRia26 december 2021 om 19:21Ik heb ook elke keer een verstijfde mond en het suizen in mn hoofd komt ook bij harde geluiden. Hoe zou dat kunnen?
Reageren