- Anoniem14 februari 2015 om 15:59
Sinds een tijdje loop ik met een vervelende klacht.
Ieder jaar ga ik naar de fysio, vind het heerlijk ontspannend om ieder jaar paar behandelingen te nemen want ik sta veel op mijn werk. Afgelopen jaar in Augustus ben ik bij een fysiotherapeut geweest. Deze heeft een mij eerst gemasseerd in mij nek, laatste kwartier kreeg ik een kussentje voor m’n nek, dit kussentje is voorzien van stroom waardoor (volgens de fysio) de spieren tot rust komen.Tot zover geen problemen. Deze methode is 3x toegepast bij mij. Na enkele weken kreeg ik steeds meer last van hoofdpijnen. Dan was het 2x in de week dan weer 5 keer in de week.
Ben toen bij een andere fysio geweest om mijn nek weer te masseren (dat de hoofdpijn maar overging). Helaas werkte dit niet. Toen ben ik overgestapt naar de chiropractor, deze heeft mij 3x behandeld. Helaas ook geen resultaat.
Ik ben een jongeman van 25 die nog veel wil doen in het leven. Door het gevoel wat ik nu heb voel ik me vreselijk. Het is geen scherpe hoofdpijn maar een drukkend/beurs gevoel wat vaak hoofdpijn word. Tevens trekt de hoofdpijn vaak ook naar de wenkbrauwen toe.
Heb een foto toegevoegd zodat u kunt zien waar de klachten zich afspelen.
Moet ik mijn dokter inschakelen ???
2 reactiesReagerenAnoniem14 februari 2015 om 16:00[attachment=2061]sfd.jpg[/attachment]
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 16:11De gebieden die je op de foto aangeeft, overigens heel goed gedaan om het zo te illustreren, lijken toch op de gebieden die ook klachten geven bij het Trapezius syndroom. Het is mogelijk dat er in het gebied dat je aangeeft, daardoor ook een zenuw iets bekneld is.
Reageren
Het is eigenlijk iets voor de fysiotherapeut. Maar wellicht goed om eerst even langs de huisarts te gaan. Wellicht kan die iets tegen de pijn voorschrijven.