- Anoniem26 november 2020 om 18:27
Hallo,
Ik heb al een tijdje last van mijn hoofd aan de linkerkant, vooral in mijn achterhoofd. Het is een beetje een branderig gevoel. Soms voelt het alsof ik daar een bult heb zitten en jeukt het af en toe op mijn hoofdhuid. Soms gaat het gepaard met een gespannen gevoel in mijn schouder (op de plaats waar het over gaat in de nek).
Ik heb er eigenlijk weinig tot geen last ben als ik bezig ben op werk of met vrienden ben, maar vooral wel als ik niet zo veel aan het doen ben. Ook heb ik geen andere klachten. Heeft iemand een idee wat voor hoofdpijn dit is en of er iets tegen te doen is?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 november 2020 om 18:31Dat lijkt op spanningshoofdpijn. Heb je veel stress of spanningen?
ReagerenAnoniem26 november 2020 om 18:33Ik ben de laatste tijd best gestrest door de combinatie van studeren, werken en zorgen over alles corona-gerelateerd , dus dat zou best kunnen
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2020 om 18:36Dat kan dan idd heel goed de reden zijn
ReagerenAnoniem26 november 2020 om 18:40Is er dan eigenlijk nog iets tegen te doen? Ik probeer al wat meer ontspanning, maar ik heb er nu al een paar weken last van (met een aantal dagen ertussen dat het er eigenlijk niet is). Het doet niet echt pijn, maar is wel een vervelend gevoel
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2020 om 18:43Je zou daarmee naar een fysiotherapeut kunnen gaan
Reageren