- Sofie1235 november 2014 om 14:46
Beste allemaal,
Ik heb sinds een week een apart gevoel in me hoofd.
Het begint ’s ochtends al als ik uit mijn bed kom
Ik heb het vooral als ik buk . dan krijg ik een drukkend/bonzend gevoel in me hoofd
ook heb ik het af en toe als ik niet buk, het zijn echt een paar plekken in mijn hoofd. voornamelijk de rechter- en linker- zijkant van mijn hoofd, achterop mijn hoofd en in mijn nek.
Ook heb ik het gevoel alsof ik ‘droom’.
ook heb ik een bultje achter mijn linkeroor, op mijn bot. ik weet niet of dit er mee te maken heeft.
Zou ik een hersentumor kunnen hebben?6 reactiesReagerenSofie1235 november 2014 om 14:49Ik was even vergeten te melden, dat ik soms niet meer op woorden kom.
Reageren
Ook heb ik (vlakbij dat bultje achter mijn oor) een behoorlijk pijnlijke plek achter mijn oor(als ik hier op druk)
ik wacht de reacties af.John (moderator)
5 november 2014 om 15:41Ik denk dat je maar eens bij je huisarts langs moet gaan met de klachten. Die kan je namelijk onderzoeken en kijken wat her voor een bultje is.
ReagerenAnoniem5 november 2014 om 15:56Ben al bij de HA geweest. Bultje heeft hij eigenlijk niks over gezegd. Wat testjes gedaan maar dat was geloof ik goed. even aankijken en anders moet ik terug komen. Zou dit een tumor kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2014 om 19:03Nou nee. Dat ik niet. Ik denk eerder dat het een vetbultje is.
ReagerenSyllie18 mei 2022 om 13:47Ik heb al jaren een slingerend gevoel in mijn hoofd als ik ga slapen,gebruik slaappillen
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2022 om 18:10Dat zal dan toch van de slaappillen zijn
Reageren