Zoeken Vraag het forum

Onverklaarbare klachten-Herkent iemand dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kevin

Hee MC,

Ik vraag me af hoe het nu met je is ?
    Zijn de klachten al wat minder of heeft er iets gewerkt ?

MC

Hoi Kevin,

Nee was het maar waar, wist ik maar hoe hier vanaf te geraken.
    Komen deze klachten jou bekend voor en/of heb jij nog tips?

Reageren
    Kim

Klinkt als overbelasting door licht in het oog. Hoe is je werksituatie? Computer naast het raam, lichtinval aan één kant? Zomaar een vraagje… heb er zelf ook last van en zonnebril hielp en ben nu van bureauplek veranderd.

Reageren
    MC

Beste Kim,

Heb jij dezelfde klachten als ik zoals in mijn eerste bericht beschreven?

Reageren
    Kim

Hallo MC, nee, de overige klachten heb en herken ik niet, sorry…

Reageren
    MC

Beste Kim, wat voor klachten had jij dan van je oog?

Reageren
    Kim

Hallo MC, ik heb een afwijking aan mijn pupillen (verder niets dramatisch maar soms vervelen/lastig) waardoor ik gewoon altijd en eeuwig te veel licht vang (dus sneller hoofdpijn dan normaal en altijd met geknepen ogen moeten kijken). Mijn pupillen zijn niet rond namelijk. Oplossing die voor mij werkt: zonnebril, óók in de herfst/winter/’s-avonds…

Vraagje: al eens een acupuncturist geprobeerd? Ik geloofde eigenlijk nooit in die naaldjes en verhalen, maar je bent al zó lang bezig… Probeer het eens?

Sterkte! En hoop van je te horen. Kim.

Reageren
    Anoniem

Hallo MC ik heb je verhaal gelezen en ben benieuwd hoe het nu met je is. Ik ben hier terechtgekomen omdat ik ook al een hele tijd onverklaarbare klachten heb met mijn ogen waar ik gek van word en die een enorme impact hebben op het dagelijks leven….

Reageren
Reageer op: Onverklaarbare klachten-Herkent iemand dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.