Kloppen bij rechter slaap

Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken last van een kloppende ader/spier (ik heb dus geen idee wat het is) in/bij mn rechter slaap. Het kloppen gaat niet continu door, maar het klopt 1 keer en dan weer een paar minuten niet. Soms heb ik er een paar uur geen last van en dan begint het weer. Verder heb ik nog wel een aantal andere klachten, waar ik al wat langer last van heb, maar ik weet niet of die er mee te maken hebben:

- verstopte neus aan de rechterkant
    - dichtvallen van mn oren (continu moeten klaren, om mn oren gewoon open te houden...)

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn, moet ik hiermee naar de dokter, of moet ik me geen zorgen maken?

Reageren

Tja, als je geen koorts hebt, zal het wel meevallen en vanzelf weer overgaan. Een virale infectie dus. Je hebt geen hoofdpijn, uitval van lichaamsfuncties (horen, voelen, smaak), dus de noodzaak voor een huisartsen bezoek lijkt niet voor de hand liggend. Let wel, de huisarts kan lichamelijk onderzoek doen, en die kent jouw medische voorgeschiedenis, en zo op basis van meer gegevens zeggen of er misschien iets aan de hand is. Dat moet je echt even zelf bepalen.

Reageren

Omg dit heb ik dus ook!!! Is jaren terug nu ben benieuwd wat je had? En is het weggegaan?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Kloppen bij rechter slaap

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe