Vage klachten allemaal rechterkant

Hallo, ik heb een paar vage klachten ik zal ze even benoemen. Ik heb keelpijn alleen aan mijn rechter kant als ik slik, mijn rechteroog is gevoelig. Ik zie minder aan die kant en soms druk (pijn) achter dat oog, ook mijn rechter oor zit er een klein bultje in de gehoorgang die ik voel als ik mijn vinger in mijn oor doe. En mijn (speeksel)klieren aan die kant zijn wat opgezet. Ik heb een echo gehad van de klieren en die waren normaal volgens de radioloog. Ik vraag me af waarom allemaal aan de rechterkant een beetje apart of niet. Ik ben nog maar 19 en vind t apart vandaar dat ik even vraag of iemand iets weet of denkt te weten. Dankjewel

Reageer

Iemand?

Reageer

Hoi,

Op dit forum is niet 24/7 een moderator actief,het forum wordt vrijwillig door iemand beheerd. Dan mag je niet verwachten dat er op het tijdstip dat jij je vraagt stelt,direct een antwoord komt,sommige mensen slapen dan.
    Denk je dat je klachten spoed hebben,bel op dergelijke tijdstippen dan de huisartsenpost of bel nu je huisarts voor een afspraak.
    En wacht anders gewoon netjes af tot je een antwoord krijgt.....

Reageer

Moeilijk om daar zo op afstand zonder enige vorm van onderzoek iets over te zeggen. Ga dus terug naar de huisarts en laat eens een uitgebreid bloedonderzoek doen

Reageer

Ik heb al twee maanden geleden een uitgebreid onderzoek laten doen dit is de uitslag

Reageer

Daar heb je eerder volgens mij ook al vragen over gesteld want volgens mij heb ik die uitslagen al 2 x eerder gezien. Daar is dus niks mis mee. Het zijn idd allemaal vage klachten, kan er ook geen link tussen leggen. Je zult dan toch in gesprek moeten gaan met je huisarts om te kijken welke vervolgonderzoeken er nog zouden kunnen worden gedaan

Reageer
Reageer op: Vage klachten allemaal rechterkant
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief