Zoeken Vraag het forum

Pijn linkerarm na slapen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kirstie

Hoi allemaal!

Ik slaap altijd op mijn linkerzij (zelfs een deuk ik mijn schedel aan die kant omdat ik den koppige baby was haha). Voor mijn lang zal ze leven weet ik dat ik op die kant slaap (word over 3 maanden 22)

Mijn probleem is dat ik de laatste jaren best wel veel pijn heb aan die arm als ik wakker word. Hij ligt meestal gestrekt of in een 90• gebogen hoek onder mijn kussen. Lig er fsn met mijn hoofd op.

Het begon als lichte irritatie pijn, maar de laatste paar ochtenden kan ik wel huilen van de pijn als ik mijn arm omlaag moet doen…

*Ik heb dit dus al veel langer, alleen aan de kant waar ik bijna fulltime op slaap en ik ben eigenlijk een aardslui mormel die de rest van de dag vrijwel niet/zo min mogelijk beweegt. Al helemaal met links. Mijn spieren en gewrichten zijn dus zo stijf als wat*

Weet iemand wat dit kan zijn? Overdag heb ii geen last van die arm namelijk. Haal al verschillende armafzet doemscenario’s in mijn hoofd terwijl het hoogstwaarschijnlijk iets onschuldigs is…

Ik beschik over een familievriend die fysiotherapeut/masseur is. Ik kan diegene dus zonder probleem berichten mocht iemand zeggen “vaste spieren”

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Dan zou ik dus ipv ongezien online advies vragen, als eerste die fysio benaderen…..
    Die heeft de kennis om een diagnose te te stellen na onderzoek.
    Via een forum kun je wel allerlei dingen opnoemen, maar dat is toch gokken

Reageren
    Meli

Ik heb hetzelfde voor.. ook linkerarm.. slaap ook op mijn linkerarm. Ook moeite dan met arm terug te strekken. Weet jij intussen meer? Maak me wat zorgen.. groetjes

Reageren
Reageer op: Pijn linkerarm na slapen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.