- Chris15 november 2021 om 01:21
Hallo ik heb jullie hulp nodig. Ik heb dit probleem al 6 jaar en ben ten einde raad. Het probleem is dat op het moment dat ik in mijn bed lig er een zeurende pijn in mijn linker bovenarm komt. Dit gaat pas weg als ik mijn arm strek op de meest rare manieren. Vervolgens is de pijn weg voor 5 seconden en komt dan weer bouwend terug. Dit houdt mij dus steeds wakker voor 2 a 3 uur tot ik van vermoeidheid in slaap val. Ik heb 3 fysio’s gehad en niemand komt erachter. Het is dus een opbouwende pijn alsof het continu strekt of in brand staat. Het valt niet te negeren want het blijft erger worden elke seconde. Is er iemand die dit gehad heeft of mij hiermee kan helpen?
2 reactiesReagerenAngel27 februari 2022 om 07:14Hoi ik heb dit nu ook 2 jaar aan mijn rechterarm… idd wat je zegt gekke manieren van liggen zelfs arm over kussen heen bij zijligging…ik wordt er gek van… weet je ondertyssen al wat het is?????
Reageren
GroetjesChris16 juni 2022 om 00:23Mee helaas niet 4 fysio’s, osteopaat en chiropractor verder. Het is echt ongelooflijk irritant.
Reageren