Opgezette klier hals & oksels

Hoi ik heb een vraagje. Ik heb al 2 jaar last van 2 bobbeltjes in mijn hals (beide kanten, zeg maar onder mijn kaak) en 1 in mijn oksels. Ik ben hiervoor nog nooit naar de huisarts gegaan omdat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Zijn dit opgezette lymfeklieren? En moet ik me zorgen maken?

Het is wel een beetje gevoelig als ik ze aanraak. Voor de rest heb ik ook geen klachten.

Reageren

Ik ben nu dus heel erg bang dat ik lymfeklierkanker heb

Reageren

Ik weet overigens niet of de klieren de hele tijd opgezet zijn aangezien ik er dus niet de hele tijd op heb gelet.

Reageren

De ene keer zijn ze wel groter dan de andere keer. Maar ik kan ze wel de hele tijd voelen.

Reageren

Het is denk ik ook nog wel even handig om te zeggen dat ik eigenlijk vrijwel heel vaak last heb van aften. Heb ik sinds klein af aan al.

Ik heb gelezen dat door aften de lymfeklieren in je nek/hals ook groter kunnen worden?!

Reageren

Dat zullen lymfeklieren zijn. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

Ik kijk het eerst nog wel aan hoe het is wanneer de aften over zijn.

Denkt u dat het lymfeklierkanker kan zijn?

Reageren

Dan is het niet zo raar dat je lymfeklieren zijn opgezet.,

Reageren

Mijn vraag was of u denkt of ik lymfeklierkanker heb.

Reageren

Nee hoor

Reageren

Oke, en als dat wel zo zou zijn dan zou dat betekenen dat ik het al langer dan 2 jaar heb...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Opgezette klier hals & oksels

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe