- Jan9021 juli 2018 om 11:41
Ik heb een tijd last gehad van spanningshoofdpijn wat zo goed als over is. Echter heb ik nog steeds een hele gespannen spier aan de linkerkant van mijn nek, deze spier doet ook pijn als ik hem rek en ik heb het gevoel dat deze doortrekt naar mijn hoofd.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat deze spier doortrekt naar mijn hoofd helemaal naar mijn slaap? Verder heb ik prismaglazen aangemeten gekregen die ik eind volgende week krijg, kan dit er ook iets mee te maken hebben?
Ik begin me toch zorgen te maken om die trekkende/drukkende plek aan de linkerkant van mijn hoofd of het niet eens tumor kan zijn oid aangezien zodra ik ga liggen ik dit heel erg voel.
Ik ga maandag naar de HA bellen, maar heeft iemand hier ervaring mee?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 13:55ja dar zou zeker kunnen, en ze kan ook hoofdpijnklachten veroorzaken
ReagerenJan9021 juli 2018 om 14:24De algehele hoofdpijnklachten zijn weg.
Echter heb ik nog steeds die trekkende spier aan de linkerkant van mijn hoofd alsof er iets zit en een stijf gezicht wat soms weer wegtrekt, voornamelijk na visuele inspanning. Deze klachten nemen ook toe als ik lig alsof de druk dan verhoogt wordt.
ReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 14:26je zou met de klachten eens naar een fysiotherapeut kunnen gaan.
ReagerenJan9021 juli 2018 om 14:51Ik ben ondertussen al meerdere keren bij de fysio geweest en heb oefeningen gekregen. De fysio zei dat alles los zat in mijn nek en schouders en verdere behandeling niet meer nodig was. Vandaar dat ik me zorgen begin te maken want je leest akelige verhalen op het internet.
Ik zal maandag wel naar de HA gaan en zien wat die voor me kan betekenen en eventueel weer contact opnemen met de fysio.
Reageren