- Bas1 juli 2018 om 13:12
Ik heb al zo’n 2 maanden last van een vreemd gevoel in mijn hoofd. Hoe het begon als licht in het hoofd voelen (de gehele dag), komt er sinds ong 2 weken een lichte hoofdpijn bij kijken (voornamelijk links achter) wat meer zeer doet als ik spring, mn hoofd draai etc. Soms als ik in de avond in bed lig voel ik ook mijn hartslag in het hoofd. Ik ben bezorgd of dit een tumor oid is. Ik weet dat ik daarvoor naar de dokter moet, en ga dat ook doen. Hoopte dat iemand hier al enig idee zou kunnen hebben wat het zou kunnen zijn.
Ik heb geen last van paniekaanvallen.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 juli 2018 om 14:46dat zijn geen klachten van een tumor. Maar het zouden wel spanningsklachten kunnen zijn. Ga gewoon eens naar de huisarts
ReagerenPintie1 juli 2018 om 15:59Ik had precies dezelfde klachten. Heb Naproxen gekregen van de huisarts wat redelijk helpt, alleen de plek links achter blijft gevoelig alsof het jeukt.
Verder loop ik nu bij de fysio, omdat het waarschijnlijk komt door teveel spanning op de nek. Ik was ook duizelig en af en toe misselijk, wat eventueel kan komen door teveel spanning op je evenwichtsorgaan.
Gewoon naar de huisarts gaan met je klachten.
Reageren