Zoeken Vraag het forum

Al tijden hoofdpijn / licht gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

Ik heb al zo’n 2 maanden last van een vreemd gevoel in mijn hoofd. Hoe het begon als licht in het hoofd voelen (de gehele dag), komt er sinds ong 2 weken een lichte hoofdpijn bij kijken (voornamelijk links achter) wat meer zeer doet als ik spring, mn hoofd draai etc. Soms als ik in de avond in bed lig voel ik ook mijn hartslag in het hoofd. Ik ben bezorgd of dit een tumor oid is. Ik weet dat ik daarvoor naar de dokter moet, en ga dat ook doen. Hoopte dat iemand hier al enig idee zou kunnen hebben wat het zou kunnen zijn.
    Ik heb geen last van paniekaanvallen.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat zijn geen klachten van een tumor. Maar het zouden wel spanningsklachten kunnen zijn. Ga gewoon eens naar de huisarts

Reageren
    Pintie

Ik had precies dezelfde klachten. Heb Naproxen gekregen van de huisarts wat redelijk helpt, alleen de plek links achter blijft gevoelig alsof het jeukt.

Verder loop ik nu bij de fysio, omdat het waarschijnlijk komt door teveel spanning op de nek. Ik was ook duizelig en af en toe misselijk, wat eventueel kan komen door teveel spanning op je evenwichtsorgaan.

Gewoon naar de huisarts gaan met je klachten.

Reageren
Reageer op: Al tijden hoofdpijn / licht gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.