Home / Hoofd, hals & schouders / Ik heb 9 weken last van mijn dramen
Hoi ik heb al een week of 9 last van mijn darmen haast geen ontlasting en daar voor ook al naar de huisarts geweest en heb zakjes mee gekregen maar die helpen haast niet . Toen ben ik raar gaan denken en kreeg er ook nog oorruis er bij en nog ander lichaam klachten. Ik heb een darm onderzoek gehad en die was goed . Ik ben wel af gevallen in mijn gezicht en nek . Wat is dit en wat moet ik er aan doen
Ga terug naar de huisarts als de zakjes niet voldoende helpen. Heb je veel last van stress en spanningen of angsten?
Ik heb in die heel veel spanning in mijn nek schouder gehad maar ik voel zins een paar weken ook als ik moet plasen en ik heb last van een prikken de tongen last van mijn vingers en druken gevoel in het midden van mijn Rug en doof gevoel in rechter been of voet en last van mijn keel met het slikken en een beetje raar in mijn hoofd . Dat komt er allemaal nog bij
Ik denk dat je er toch goed aan zou doen, om met de klachten naar de huisarts te gaan.
Hoi 9weken weken last van mijn darmen gekregen ik heb daar haast geen ontlasting gehad ben bij de dokter geweest en kreeg zakjes mee maar dat helpt niet echt. Maar ik moest naar mijn vakantie maar terug in de vakantie kreeg ik last van mijn schouders en nek. Ik heb daar rare gedacht over gehad .Ik kreeg ook meer lichaam klachten ik heb ook nog last van oorruis. Mijn vraag heb door mijn rare denken mijn hele lichaam en geest van is van slag gebracht
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!