Ik heb 9 weken last van mijn dramen

Hoi ik heb al  een  week  of  9 last van  mijn  darmen  haast  geen ontlasting en  daar  voor  ook al naar de huisarts  geweest en heb zakjes mee gekregen  maar die  helpen  haast niet . Toen ben ik raar gaan denken  en kreeg er ook nog oorruis  er bij en nog ander lichaam  klachten.  Ik heb een darm onderzoek  gehad  en die was  goed . Ik ben wel af gevallen  in  mijn  gezicht en nek  . Wat is dit en wat moet  ik er aan doen

Reageren

Ga terug naar de huisarts als de zakjes niet voldoende helpen. Heb je veel last van stress en spanningen of angsten?

Reageren

Ik heb in die heel veel spanning  in mijn nek schouder gehad maar ik voel zins een paar weken ook als ik moet plasen  en ik heb last van een prikken de tongen last van mijn vingers en druken gevoel in het midden  van mijn Rug en doof gevoel in rechter been of voet en last van mijn keel met het slikken en een beetje raar in mijn hoofd . Dat komt er allemaal  nog bij

Reageren

Ik denk dat je er toch goed aan zou doen, om met de klachten naar de huisarts te gaan.

Reageren

Hoi 9weken weken  last van mijn darmen gekregen ik heb daar haast geen ontlasting gehad ben bij de dokter geweest en kreeg zakjes mee maar dat helpt niet echt. Maar ik moest naar mijn vakantie maar terug in de vakantie kreeg ik last van mijn schouders en nek.  Ik heb daar rare gedacht over gehad  .Ik kreeg ook meer lichaam  klachten  ik heb ook nog last van oorruis. Mijn vraag heb door mijn rare denken mijn hele lichaam en geest van is van slag  gebracht

Reageren

Dat zou kunnen.  Ga in ieder geval terug naar de huisarts

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ik heb 9 weken last van mijn dramen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe