- Kipke7 maart 2017 om 12:56
Hallo,
Ik ben 24. Ik heb de laatste tijd last van een piep in mijn rechteroor (die steeds erger wordt) en voel mijn hoofd erg kloppen. Vooral als ik buk wordt het kloppen erger en doet het erg pijn, het zit vooral aan de rechterkant. Als ik met mijn vingers op mijn schedel druk, wordt de pijn nog veel erger. Ik heb al 2-3 maanden last van een kloppend hoofd, maar nu wordt het steeds erger.
Ik kan voorlopig nog even niet naar de huisarts, vrijdag pas, maar als de klachten morgen te erg worden op het werk, dan ga ik wel eerder.
Iemand een idee wat het is?
7 reactiesReagerenKipke7 maart 2017 om 12:58Mijn oren waren trouwens in orde volgens de huisarts (anderhalve week geleden). Bloedtesten waren goed, bloeddruk ook
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 13:00Het zou een bijholte ontsteking kunnen zijn of toch een oorontsteking
ReagerenKipke7 maart 2017 om 15:36Dat zou zeker kunnen, een bijholteontsteking, daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik heb alleen geen last van een loopneus of een dichte neus. Verder wel nekpijn en al mijn spieren doen snel zeer. Zal er wel mee te maken hebben. Ik word er wel ongelofelijk agressief van, ik kan bijna niks, ik wil aan de alcohol en alles kapotmaken, omdat ik me zo slecht voel. Het wordt een soort van obsessie, het moet weg. OF het moet iets HEEL ernstigs zijn OF niks (dat wil ik). Maar niet zo’n domme onschuldige ontsteking die 200 jaar blijft zitten en ervoor zorgt dat ik niet kan bukken, slapen en dat ik de hele dag niks meer doe. Ik wil dat het iets is wat ze onmiddellijk weghalen maar dat kan niet. Ik word helemaal gek.
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 16:54ik wil aan de alcohol en alles kapotmaken
Reageren
Het enige wat je hiermee kapot maakt ben jezelf…Kipke7 maart 2017 om 18:17Ik moest het even uiten. Het helpt om het uit te typen. En er is soms geen andere optie dan drinken (in mijn hoofd), omdat ik gek word van mijn eigen emoties en gedachten. Maar ik ga hier niet meer naar terug om berichten te lezen, dat is denk ik een slecht idee, mensen zoals jij weten het namelijk alleen maar erger te maken. Dat vinden ze leuk, dan denken ze dat ze de wereld goed doen. Maar dat is niet zo, natuurlijk.
ReagerenCatootje7 maart 2017 om 18:33De nekpijn en spierpijn kunnen ermee te maken hebben. Misschien zit er iets vast. Kan ook dat er tekorten in je lichaam spelen. zoals magnesium, zink en vitamine B12. Veel mensen hebben allerlei tekorten, wat zich op verschillende manier uit. Omdat allerlei stoffen samenwerken is een combinatie van dingen soms beter.
Reageren
Verder kunnen electromagnetische velden verstorend werken op je eigen systeem en stresshormonen aanmaken in je lichaam. Metalen in bed of matras zorgen voor een antenne-effect op omgevingsstraling.Catootje7 maart 2017 om 20:57Gebruik van zuivel kan trouwen slijmvorming geven, net als soya, heb ik gemerkt. Kan ook druk op de oren geven. Neusspoeling kan die druk weghalen. Weet niet of dat bij jou speelt. Onderzoek het.
Reageren