- Anoniem15 februari 2017 om 18:58
Hallo ik heb een pijnlijke opgezette klier in mijn lies. Het is een soort klein bolletje. Het is soms best pijnlijk. Hierbij moet ik melden dat ik wel genitale wratjes heb. Is dit een lymfeklier die pijn doet?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2017 om 20:57Dat zou heel goed kunnen. Maar moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen.. Â Je zou eventueel naar de huisarts kunnen gaan en ernaar laten kijken
ReagerenAnoniem15 februari 2017 om 21:33De huisarts heeft er naar gekeken. Het was idd een lymfeklier. Maar ze zei dat het volgens haar voelde het niet raar. Ik heb het aan beide kanten. Links heb ik onder 1mini bolletje en daarboven 2 vergrote klier. En rechts onder de gezwolle klier en boven mini bolletjes. Zat te denken om deze week bloed af te laten nemen voor zekerheid. Dat geeft volgens mijn arts zekerheid. Als mn bloedcellen goed zijn. Klopt het dat iets ernstig te zien is in bloed?
ReagerenAnoniem15 februari 2017 om 21:34Heb trouwens geen idee of de bolletjes wel hard aanvoelen. Ze zijn erg klein maar volgens mij wel bewegelijk
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2017 om 22:08Dus je wist dat het lymfekliertjes waren… Als er iets mee zou zijn kun je dat inderdaad met een bloedonderzoek zien
Reageren