- Christa3 januari 2017 om 22:43
Hallo,
Ik ben een meisje van 24 en heb al bijna 5 jaar last van hoofdpijn. Ik heb de laatste tijd iedere week voornamelijk de maandagen hoofpijn. Als ik op mijn werk ben voel ik het smiddags al opkomen, de pijn zit aan de linkerkant van mijn hoofd en voelt aan als een zeurende, kloppende en uiteindelijk ondraagbare pijn. Pijnstillers werken niet. Het enige wat werkt is slapen. De volgende dag is het zo goed als weg( voel het dan nog een beetje nazeuren, dit trekt in de loop van de dag weg). Ik ben 5 jaar geleden als eens helemaal onderzocht, scan gemaakt etc maar niks kunnen vinden. Zou dit toch een soort van migraine kunnen zijn? Ik kan wel licht en geluid verdragen maar ben tijdens mijn hoofdpijn wel wat misselijk. Ook gebruik ik de anticonceptiepil misschien heeft het met de hormonen te maken? Ik word echt gek, het komt steeds vaker voot. Heeft iemand tips voor mij?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2017 om 00:16Als je vooral op maandagen die klachten hebt, moet je eens even kijken naar wat je de weekenden doet. Alcohol, drugs of te weinig slaap?
ReagerenChrista4 januari 2017 om 06:46Hoi tandor,
Ik drink nooit en gebruik ook geen drugs. Misschien dat het aan mijn slaappatroon ligt. Kan je hierdoor zulke hoofdpijn krijgen dat het op migraine lijkt
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2017 om 12:10Dat zou heel goed kunnen. Het kan zelfs een trigger voor migraine zijn.
Reageren