Zoeken Vraag het forum

Erge opkomende hoofdpijn??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christa

Hallo,

Ik ben een meisje van 24 en heb al bijna 5 jaar last van hoofdpijn. Ik heb de laatste tijd iedere week voornamelijk de maandagen hoofpijn. Als ik op mijn werk ben voel ik het smiddags al opkomen, de pijn zit aan de linkerkant van mijn hoofd en voelt aan als een zeurende, kloppende en uiteindelijk ondraagbare pijn. Pijnstillers werken niet. Het enige wat werkt is slapen. De volgende dag is het zo goed als weg( voel het dan nog een beetje nazeuren, dit trekt in de loop van de dag weg). Ik ben 5 jaar geleden als eens helemaal onderzocht, scan gemaakt etc maar niks kunnen vinden. Zou dit toch een soort van migraine kunnen zijn? Ik kan wel licht en geluid verdragen maar ben tijdens mijn hoofdpijn wel wat misselijk. Ook gebruik ik de anticonceptiepil misschien heeft het met de hormonen te maken? Ik word echt gek, het komt steeds vaker voot. Heeft iemand tips voor mij?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je vooral op maandagen die klachten hebt, moet je eens even kijken naar wat je de weekenden doet. Alcohol, drugs of te weinig slaap?

Reageren
    Christa

Hoi tandor,

Ik drink nooit en gebruik ook geen drugs. Misschien dat het aan mijn slaappatroon ligt. Kan je hierdoor zulke hoofdpijn krijgen dat het op migraine lijkt

Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen. Het kan zelfs een trigger voor migraine zijn.

Reageren
Reageer op: Erge opkomende hoofdpijn??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.