- Anoniem16 juni 2016 om 21:39
Hallo iedereen,
Laat ik maar direct met het probleem beginnen: soms heb ik vrij erge hoofdpijn. Deze hoofdpijn heeft altijd dezelfde sympthomen:
-Rechterkant van mijn hoofd, rond mijn slaap
-Drukkend en stekend gevoel
-Oor gaat kraken/ploppen (apart geluid wat ik niet kan omschrijven)
-Ik kan iets minder prikkels (licht, geluid, gevoel, etc) verdragen.Vaak zijn er maar een paar dingen die helpen, mits ik ze samen uitvoer. Dit houdt in; paracetamol innemen, watje in mijn rechter oor doen, mijn hoofd ten rusten leggen (bv. tegen/op een kussen) en mijn rechter oog dichtdoen.
Meestal gaat het dan na een half uur tot een uur weer over, maar er zijn ook dagen geweest waarop het langer duurde, soms wel een hele dag!Ik heb dit al eens met mijn moeder besproken en zij zei dat dit geen migrane kon zijn, omdat ik het niet zo heftig ervaar als echte migrane en ik alleen maar iets meer last heb van prikkels dan normaal.
Wat valt er tegen zulke hoofdpijn te doen? En wat voor hoofdpijn kan het zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juni 2016 om 21:43Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Hoe vaak heb je er last van?Anoniem16 juni 2016 om 22:16Ik ben een vrouw van 18 jaar oud. Ik heb hier minstens 1x per maand last van (het houdt geen verband met mijn menstruatie)
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2016 om 22:19Ook niet met de eisprong, ca 14 dagen voor de menstruatie?
Reageren
Ben je met de klachten ook al naar de huisarts geweest?Anoniem16 juni 2016 om 22:29Nee, dan ook niet. Het komt wanneer het maar wil, ongeacht waar ik ben in mijn menstruatie cirkel.
En ik ben er wel eens heen gegaan, ja, alleen de oorzaak toen was anders dan nu (toendertijd slikte ik minstens 4 paracetamols 2000mg per dag).
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2016 om 22:34Ik zou dan toch terug gaan naar de huisarts en dan ook eens naar het oor laten kijken
Reageren