Zoeken Vraag het forum

Chronische hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emma

Hallo,

Ik ben een vrouw van 23 jaar. Ik heb al ongeveer 5 jaar regelmatig hoofdpijn. Sommige periodes veel en soms minder. De laatste 2 maanden heb ik al elke dag hoofdpijn. De hoofdpijn is sochtens vaak het ergste. Ook tijdens de stopweek van de pil heb ik altijd hoofdpijn en als ik lang me moet concentreren. Het voelt drukkend, als een band rond mijn hoofd en straalt uit naar schouders, nek en bovenrug. Ik ben al naar de kinesist geweest, maar die denkt niet dat de hoofdpijn die ik al jaren ervaar uit de nek komt.

Ik heb geen andere symptomen zoals krachtsverlies, wazig zien, spraakproblemen of misselijkheid.

Vraag:
    Wat kan de oorzaak zijn van deze langdurige dagelijkse hoofdpijn die ik al van mijn 18 jaar heb? Ik maak me namelijk wat zorgen. Alvast bedankt voor het antwoord!

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Omdat het zo moeilijk is , bestaan er hoofdpijn-poli’s!
    En ja migraine, spanningshoofdpijn en medicatie afhankelijke hoofdpijn passeren dan altijd de revue.
    Dus overleg het eens, met deze lang bestaande klachten, met je huisarts!

Reageren
Reageer op: Chronische hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.