- Isabelle28 oktober 2017 om 00:14
Hallo ik ben Isabelle, ik ben 16 jaar oud. 2 jaar geleden heb ik mijn hoofd gestoten, toen der tijd zei de huisarts dat ik een hersenschudding had. Nadat het maar niet overging ben ik door de huisarts naar een neuroloog door verwezen. Hier ben ik nu al zo’n 1,5 jaar onderbehandeling en dit geldt ook voor een anosthesioloog (dus op een pijnpoli). Ik heb een mri scan gehad waar niks op te zien was ook heb ik een slaaponderzoek gehad waar niks uitkwam. Zo heb ik zon beetje alle medicijnen gehad die er beschikbaar zijn niks werkt. Binnekort heb ik mijn laatste afspraak in het ziekenhuis iemand nog enig idee wat ik nog kan doen? Want leven hiermee is voor mij geen vrolijk uitzicht om naar toe te leven… ze kunnen niet vaststellen wat voor hoofdpijn het is is heb last van licht geluid drukte ik kan dus ook niet snel leren omdat ik dus altijd hoofdpijn heb dit belemmert mij heel erg in het dagelijks leven. Wat moet ik doen? Gewoon doorleven…
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2017 om 00:26Dat is wel heel vervelend voor je. Het enige wat ik kan bedenken, is een second opinion bij een andere neuroloog in een academisch ziekenhuis. Vraag hiervoor een verwijzing aan de huisarts.
ReagerenCatootje28 oktober 2017 om 14:48Soms kan het zijn dat er wat scheef zit. Zelf vroeger van de hooizolder gevallen en een hersenschudding. Tijden had ik nog hoofdpijn, totdat iemand mijn nek kraakte. Kijk wel uit dat je een betrouwbaar persoon vindt. Bijvoorbeeld een osteopaat. Weet niet of dat de oplossing voor jouw klachten is. Bij mij hielp het in elk geval wel.
Reageren