Zoeken Vraag het forum

zenuwen door gesneden door afgebroken stuk ruggen wervel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi
    ik ben steven ik heb nu 10 jaar geleden een hernia gekregen en deze tussen schijf is tijdens dat ik me uitrekte er tussen uit geschoven en met het over eind komen is deze schijf tussen twee wervels gekomen en brak er een stuk bot af dit stuk boot heeft van vrijdag tot maandag inde zenuwbaan zitten snijden . ik zakte toen door me benen en kon niet meer opstaan dit gebeurde op een vrijdag middag ik heb me toen door een vriend naar huis gebracht en ben toen op me bed gaan liggen. tegen 11 uur s avonds moest ik plassen maar voor dat ik het wist was me broek nat ik voelde naar beneden en voelde dat ik geen gevoel meer in me geslacht deel had,en ook niet meer in me billen en boven benen . heb toen de huis arts gebeld en ik werd direct naar het flevo ziekenhuis gebracht in almere waar ik pas op maandag een mei staan kreeg omdat de mei die ze hadden in een trailer buiten stond en alleen door de weeks werd gebruikt . nog geen half uur nu de mri scan werd ik direct naar het amc gebracht en werd daar bij aan komst gelijk geopereerd .op dat moment kon ik al niet meer lopen en had geen controle meer over me ontlasting en van af me middel had ik zo goed als geen gevoel meer.
    na 3 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen en zelf s nacht me bed uit gegaan ben om me alleen al te proberen te staan was dit me redelijk gelukt met een loop stoel .In de loop van tijd heb ik me zelf leren lopen maar wel met de nodige pijnstillers waaronder morfine pleisters.Maar in de laatste jaren merk ik dat ik steeds meer achteruit ga van me linker been is niets meer over me kuit is nog minder dan de heft vandaan me andere been. toentertijd werd er gezegd dat ik een caudsydroon had . de neurologen hier in almere zeggen nu dat ik geen caudasydroon meer heb?? Ik slik per dag een hoop medicijnen om een beetje een( normaal) te leiden . ik ben er wel een beetje klaar mee met ziekenhuizen en neurologen en dokters want als ik bij ze kom dan hebben ze geen oplossing en moet ik er maar mee leren leven, nou geloof me dat gaat vaak een beetje goed .
    gr steven

Reageer op: zenuwen door gesneden door afgebroken stuk ruggen wervel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.