Zoeken Vraag het forum

slaaphoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allen,

Ik heb zo af en toe, als ik in bed lig met mijn ogen dicht, een gevoel in mijn hoofd alsof alles gevouwen wordt en alsof ik met hoge snelheid door een doolhof ga. Ik ervaar geen pijn, maar mijn zintuigen lijken hier half aan mee te werken.het voelt alsof ik iets zie, hoewel ik niet kan onderscheiden wat ik precies zie. Ook lijkt ik iets te horen, maar dit klinkt heel ver weg. Het voelt alsof mijn hersenen op volle toeren draaien maar niet weten waar ze naartoe willen.
    Ik heb het vooral als ik vermoeid ben. Ik ervaar het niet als vervelend of pijnlijk / kramp, maar ben wel benieuwd waar het vandaan komt.

Iemand die dit herkent en mij meer kan vertellen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan door oververmoeidheid komen….in combinatie met wat je de laatste 2 uur voordat je gaat slapen doet. Het gebruik van schermpjes/schermen bijvoorbeeld. Die zorgen dan namelijk voor een verhoogde hersenactiviteit

Reageren
Reageer op: slaaphoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.