oogmigraine? aub! iemand :) .

Hallo iedereen, hopelijk word ik hier een beetje wijzer.. Ik heb ondertussen al meerdere aanvallen gehad van wat ik denk oogmigraine te zijn : Namelijk het zien van een gekartelde lichtflits, tot het volledig wegvallen van het gezichtsveld. het duurt ongeveer een half uurtje tot een uur. Ik heb hierbij geen hoofdpijn. Onlangs heb ik er toch wel iets heel engs bijgekregen, na de aanval kreeg ik plots een uitval van de rechterkant van mijn lichaam, alleen mijn rechterbeen deed het nog! Heeft iemand hier ervaring mee? aub.. ik ben een beetje radeloos aangezien ik al bij 2 neurologen ben geweest.. geen enkele die het weet! is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? groetjes dorine .

Reageren

het hoeft niet perse oogmigraine te zijn, maar kan migraine sans migraine zijn.
    op bijgaande link zijn er wat voorbeelden van dergelijke aura's die ook bij migraine sans migraine voor komen.

Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de neuroloog.

https://www.google.nl/search?q=migraine+sans+migraine&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiYlI_q19bJAhXBpA4KHVLWAKgQ_AUIBigB#tbm=isch&q=migraine+aura+visual+disturbance

Reageren

Ik ben al bij verschillende neurologen geweest, deze blijven maar scans uitvoeren ( ondertussen moet ik februari opnieuw onder de mri... voor de negende keer... zij beweren dat het onmogelijk is om oogmigraine of een andere migraine te hebben zonder hoofdpijn. (maar als ik google open vind ik er wel informatie over). Daarom vroeg ik mij af of er nog andere mensen waren die iets soortgelijks hebben... bedankt voor je reactie! groetjes.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: oogmigraine? aub! iemand :) .

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe