Zoeken Vraag het forum

zenuwpijn, verdoofd gevoel, erg moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

zal maar meteen mijn rijtje opsommen van mijn ‘vage’ (maar voor mij zorgwekkende) klachten:

– Ik ben al een hele tijd moe, zo moe dat ik vaak uitjes met vriendinnen afsla en dat ik soms mijn zoontje die graag luidruchtig en druk is moeilijk kan verdragen. Na mijn werk, voel ik me zo vermoeid dat ik eerst een uur naar huis ga om te slapen.

– Vorige week (op valentijn) ben ik naar spoed moeten gaan met een hevige pijn in rechterbeen. (ik ben niet iemand die snel klaagt over pijn, maar dit was echt niet dragelijk). Daar dachten ze aan een hernia met dus zenuwbeklemming

– De pijn begon tegen de maandag al te minderen, maar blijft wel zeurderig aanwezig, ook gevoel dat been zwaar weegt en tintelingen en branden gevoel (een tijdje stappen een week later koste mij moeite en ik kon been minder goed opheffen)

– Later in de week kreeg ik ook brandend gevoel en tinteling in rechterarm en vingers(daarvoor dus niet opnieuw naar arts geweest) met gevoel van krachtsverlies en pijnscheutjes

– Sinds vandaag heel erg moe, met een tintelend/verdoofd gevoel in rechterkant van gezicht (het gevoel alsof mijn huid en oog hangen, heb het gevoel dat mijn oog kleiner is, al is dat niet zo)

– krijg vaak korte duizelingen (al lang voor de hernia hoor)

(voor de hernia ben ik vorige week donderdag naar fysisch geneesheer geweest, had enkele reflexen die bijna waren weggevallen, maar had er waren symptomen die ik niet had en bij hernia pt wel, zoals mijn been die ik nog best goed kan plooien)

Ik slik momenteel geen medicatie meer, want de pijn in been is wel dragelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben niet echt gerust, mijn papa heeft ms, mijn broer diverse hernia operaties gehad (dus je snapt de bezorgdheid), of kan het dat ik gewoon spierpijnen heb (want die zitten echt vast en stram en bewegen regelmatig ongecontroleerd, vooral in been)
    Zo… een hele boterham, ik hoop dat het duidelijk is.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

en ja, ik weet het wel, ik moet naar de dokter hiermee. Als het verdoofd gevoel in mijn gezicht niet weg is overmorgen zal ik dit ook doen. Maar ik en dokters, ik ben altijd bang dat ze gaan denken dat ik me aanstel ofzo (ga dan ook maar naar een dokter als het meestal niet meer gaat)

Reageren
Reageer op: zenuwpijn, verdoofd gevoel, erg moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.