Zoeken Vraag het forum

Ongecontroleerde armtrillingen, niet kunnen focussen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal ik heb de laatse tijd wat raars met mijn onderarm het is nu voor de derde keer voorgekomen in de laatste 2 weken.

de eerste keer sávonds achter de computer met nieuws lezen begon mijn linker onderarm spontaan te trillen alsof je een verschoven horloge weer op zijn plek wil schudden. tijdens het schudden vond ik dat ik mijn bewustzijn zei focus je op andere dingen maar dat lukte moeilijk want ik bleef naar mijn arm kijken en zag hem trillen het was alsof mijn verstand zei stop er mee maar mijn lichaam zei ga door. het duurde ongeveel 20 lange seconden.
    de 2 de keer was ook sávonds net zo maar duurde langer (40 seconden) en probeerde weer te stoppen maar leek wel als ik geen contact kon maken met mijn arm (voelde??) dat mijn hersenen het probeerde te sturen en ik zocht allerlij afleidingen maar keer weer met een naar links gebogen nek naar mijn arm alsof ik verplicht naar mijn arm moest kijken terwijl ik dat helemaal niet wou.
    de derde keer was begin deze avond maar nu tijdens een gesprek met visite weer linkeronderarm trillen hersenen flink aan werk om te stoppen andere dingen denken afleiding maar weer er naar kijken en het niet kunnen stoppen ik was echt weer ongeveer 40 seconden afwezig uit het gespek en probeerde mij te excuseren maar lukte niet en kwam niet uit de woorden.

de eerste en tweede keer dacht ik gewoon aan kramp of iets dergelijks maar na de 3de keer gewoon tijdens visite vind ik het toch eng mede omdat ik afwezig werd.

Ben op het moment wel door anderen er achtergekomen dat ik pschygische hulp nodig heb en mogelijk al ben getriggerd sind 2011 en heb pas over 2 weken een gesprek met een psycholoog is het misschien verstandig om alvast via de huisarts kalmerende medicijnen te nemen of gewoon de 2 weken nog uitzingen mocht het door stress komen.
    Ik werk nog steeds full time en zorg voor mijn kinderen en familie.
    huisarts weet niet van mijn arm omdat ik eerder bij haar was.

alvast bedankt voor reactie’s

Reageer op: Ongecontroleerde armtrillingen, niet kunnen focussen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.