- Anoniem7 maart 2014 om 07:18
Ik heb nu al ruim een week hoofdpijn. Pijnniveau: variërend tussen 4 en 7,5 op schaal van 1> 10
Meeste pijn in ochtend en avond. Maar blijft 24/7 merkbaar.
bonst niet, maar zeurt meer.. zit achter mn ogen/ wenkbrauwen. Alsof ik heel lang opzettelijk scheel of extreem omhoog heb gekeken met mn ogen.
maar geen pijn in mn bijholten/voorhoofdsholte. Ook niet als ik erop klop.
Af en toe het idee dat ik scheel kijk, niet goed kan focussen.Eetlust is sterk vermindert, naar maximaal de helft van mijn normale ontbijt, lunch en diner.
Ook tussendoor geen trek. Drink wel zoals normaal.
Merk dat ik ook gewichtsverlies heb.
Misselijk als ik toch probeer normaal te eten. Maar ik hoef net niet te braken.Geen koorts, niet verkouden of geweest.
Nek is iets stijver dan normaal, kraakt meer.Geen drukke levensstijl, stress of veranderingen in omgeving.
Historie met hormonale migraine (toen ik nog pil slikte, nu al ruim een jaar een koperspiraaltje)
en stresshoofdpijn, maar dit voelt duidelijk anders.wat kan dit zijn? Voorverschijnselen van tumor ofzo?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2014 om 13:59Misschien goed om even met de klachten naar de huisarts te gaan. Kan dus ook een vorm van migraine zijn, of toch een virusinfectie.
ReagerenAnoniem26 april 2014 om 15:56ik heb precies hetzelfde, al een week barstende koppijn en het is op een schaal van 1>10 een 8 ofzo elke dag. zit aan de linkerkant van me hoofd
eetlust is minder, duizelig, niet echt misselijk.
hele week rustig aangedaan maar werkt ook niet.heb paracetmol gebruikt, ibruprofen, excedrin, biodoron en niks werkt.
Reageren
bij me huisarts geweest die weet het ook niet…
wat moet ik nu doen?John (moderator)
26 april 2014 om 16:09Ga terug naar je huisarts en vraag een verwijskaart voor de neuroloog.
Reageren