- Jason Achterbeek17 november 2012 om 20:20
Beste forumbezoeker,
Ik zit met flinke kopzorgen.
De afgelopen tijd ruik ik steeds vaker een soort van brandlucht en dan word ik een beetje duizelig. Dit duurt ongeveer 10 seconden en dan is het weer weg. Ook tintelen me handen daarna een beetje.
Ik ben zo bang, aangezien ik gelezen heb dat dit kenmerkende symptomen zijn voor een hersentumor. Ook merk ik dat ik de laatste tijd steeds meer dingen vergeet.
De dokter denkt dat het niks is en maakt zich geen zorgen, maar heeft me toch naar een neuroloog doorgestuurd om gerust te stellen.
Ook misschien wel handig om erbij te vermelden dat me psycholoog posttraumatische stress heeft gediagnosticeerd en angststoornis. Hij denkt eerder aan hyperventilatie, stress en angst.
Zou iemand alstublieft een antwoord kunnen geven en misschien kunnen vertellen of dit ook bij andere dingen zou kunnen horen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jason2 reactiesReagerenJason Achterbeek17 november 2012 om 20:24Ik weet niet hoe ik me bericht kan aanpassen, maar ik was er vergeten bij te melden dat ik ook steeds slechter op woorden kom.
ReagerenMau Rice26 maart 2022 om 13:07Ik heb precies hetzelfde en vraag mij ook af of het in mijn kop zit (niet geestelijk dan).
Reageren