Zoeken Vraag het forum

Regelmatig black-outs, duizeligheid en flauwvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb regelmatig last van black-outs en soms zelfs flauwvallen. Ik heb elke dag heel veel black-outs, en soms val ik zelfs flauw. Dan sta ik op, en iets later word ik weer wakker op de grond met flinke hoofdpijn. Meestal als ik een black-out krijg moet ik me snel ergens aan vastgrijpen, anders val ik om. Onder black-outs word ook alles even zwart voor mijn ogen. En als het voorbij is gaan mijn hartslag en mijn ademhaling heel erg snel, en ben ik even erg moe. Daarna is het heel snel weer voorbij en heb ik nergens meer last van, maar het gebeurt zo’n 5 tot 10 keer per dag, en echt flauwvallen ongeveer om de 2 dagen. Ik heb er erg last van, ik heb er zelfs een keer een ongeluk mee gehad doordat ik boven aan de trap flauwviel.

Ik weet niet of het heel erg is, en of ik ermee naar de dokter moet. Ik ben pas 14 jaar en ik weet niet wat ik er mee moet, dus als iemand mij kan helpen zou ik dat erg fijn vinden.

6 reacties
    Reageren
    sar

hallo
    ben je een meisje of jongen?
    ik had dit eerst namelijk erg vaak, maar de oorzaak was mijn heftige menstruatie die leidde tot bloedarmoede. nu slik ik de anticonceptiepil en gaat het beter

Reageren
    Anoniem

Ik ben een meisje.

Reageren
    Anoniem

Ik ben alleen nog niet ongesteld.

Reageren
    Mara

Met jouw klachten ga je naar de huisarts! Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    Onbekend

ik heb hier ook last van ik ben een meisje en heb al menstruatie vandaag was ik op school en zag zwart voor mijn ogen en was heel misselijk en in mijn hoofd draaide het ik ben 13 moet ik hiermee naar de dokter

Reageren
    John (moderator)

Als je er vaker last van krijgt, dan zou ik daar wel mee naar de dokter gaan… Het kan zijn dat je vandaag te weinig hebt gedronken met het warme weer

Reageren
Reageer op: Regelmatig black-outs, duizeligheid en flauwvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.