- Anoniem18 september 2012 om 17:11
Ik heb regelmatig last van black-outs en soms zelfs flauwvallen. Ik heb elke dag heel veel black-outs, en soms val ik zelfs flauw. Dan sta ik op, en iets later word ik weer wakker op de grond met flinke hoofdpijn. Meestal als ik een black-out krijg moet ik me snel ergens aan vastgrijpen, anders val ik om. Onder black-outs word ook alles even zwart voor mijn ogen. En als het voorbij is gaan mijn hartslag en mijn ademhaling heel erg snel, en ben ik even erg moe. Daarna is het heel snel weer voorbij en heb ik nergens meer last van, maar het gebeurt zo’n 5 tot 10 keer per dag, en echt flauwvallen ongeveer om de 2 dagen. Ik heb er erg last van, ik heb er zelfs een keer een ongeluk mee gehad doordat ik boven aan de trap flauwviel.
Ik weet niet of het heel erg is, en of ik ermee naar de dokter moet. Ik ben pas 14 jaar en ik weet niet wat ik er mee moet, dus als iemand mij kan helpen zou ik dat erg fijn vinden.
6 reactiesReagerensar18 september 2012 om 17:33hallo
Reageren
ben je een meisje of jongen?
ik had dit eerst namelijk erg vaak, maar de oorzaak was mijn heftige menstruatie die leidde tot bloedarmoede. nu slik ik de anticonceptiepil en gaat het beterAnoniem18 september 2012 om 18:56Ik ben een meisje.
ReagerenAnoniem18 september 2012 om 18:58Ik ben alleen nog niet ongesteld.
ReagerenMara21 september 2012 om 08:53Met jouw klachten ga je naar de huisarts! Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
ReagerenOnbekend18 april 2018 om 16:49ik heb hier ook last van ik ben een meisje en heb al menstruatie vandaag was ik op school en zag zwart voor mijn ogen en was heel misselijk en in mijn hoofd draaide het ik ben 13 moet ik hiermee naar de dokter
ReagerenJohn (moderator)
18 april 2018 om 16:51Als je er vaker last van krijgt, dan zou ik daar wel mee naar de dokter gaan… Het kan zijn dat je vandaag te weinig hebt gedronken met het warme weer
Reageren