Zoeken Vraag het forum

neurologisch onderzoek, arm zakte iets naar beneden.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • suzan

Tijdens een neurologisch onderzoek zakte bij de proef van Barré mijn rechterarm iets naar beneden.
    Wat zou dit allemaal kunnen betekenen?
    Ik heb een hele lijst van klachten, maar de artsen weten niet wat het is. Nu dus een symptoom dat wel te zien was. Maandag krijg ik weer een MRI (de 3e). Op google wordt ik niet heel veel duidelijker over wat het allemaal kan zijn.
    3 weken na de MRI heb ik een afspraak voor de uitslag ivm vakantie van de arts. Nou vroeg ik me af, wordt de MRI eerder bekeken of echt pas door mijn eigen arts, dus over 3 weken?
    Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    suzan

Voor meer informatie over mijn klachten:
    http://www.dokter.nl/forum/Hersenen-zenuwen/261403-Radeloos-niemand-weet-wat-er-is-en-ik-weet-niet-meer-wat-ik-moet/Page-2.html#276170
    Er zijn inmiddels wel weer wat dingen bijgekomen.
    Zo bestaat mijn rechterarm niet meer. Ik voel en kan nog alles, maar het is net of hij er niet aanzit. Hetzelfde bij mijn gezicht.

Reageren
    suzan

Is er niemand die mij zou kunnen helpen?
    Ik moet nog 3 weken wachten op de uitslag.
    Ik was gister bij de fysio en die zei ook nog een keer dat het echt neurologisch is.

Reageren
Reageer op: neurologisch onderzoek, arm zakte iets naar beneden.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.