Hersentumor, MS of ALS?

beste 

ik heb op en af aan 1 kant van mijn lichaam soms het gevoel dat ik minder kracht in mijn spieren heb.. ik heb ook als ik lang gezeten heb een soort van vermoeid gevoel in mijn benen. Ik heb chronische hyperventilatie en heb ook een heel slecht matras momenteel.. toch ben ik bang dat het misschien een hersentumor of me/als achtige klachten zijn, vooral omdat het zich aan 1 kant van mijn lichaam bevind. Zijn dit klachten die bij een van deze ziektes horen?

groetjes, Rosalia

Reageer

Het zijn toch vooral klachten die bij angsten en chronische hyperventilatie horen

Reageer

Bedankt voor je reactie John. Ik heb nu ook continue het gevoel dat ik ga trillen maar dat gebeurt vervolgens niet. Ook heb ik het gevoel dat mijn benen me niet kunnen dragen. Klinkt een beetje vreemd, kan niet goed uitleggen hoe het precies voelt maar het maakt me bang, alsof ik verlamd ga raken.. lijkt dit ook niet op MS of een hersentumor? Het is zo’n beangstigend gevoel..

Reageer

Nee hoor. Het zijn toch klachten die bij de angst en hyperventileren passen

Reageer
Reageer op: Hersentumor, MS of ALS?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief