Mri scan

goedenavond,

2 jaat terug is een mri scan gemaakt van me hoofd, en was gelukkig niks ernstig te zien.

Mijn vraag is binnen hoeveel tijd kunnen er ernstige dingen ontstaan ? Het is nu inmiddels 2 jaar geleden, is het mogelijk dat er nu wel wat kan zijn , of ivm met scan dat er niks was geen zorgen ?

Reageren

Wat was de reden om de scan te maken?

Reageren

Ik had een tintelling/gevoelloosheid op me rechter wang gezicht, maar bleek dat dat vanuit mijn gebit kwam omdat er een onsteking was, maar ervoor was er dus een mri scan gemaakt. En dat zag er goed uit

en nu wil ik weten is het mogelijk om na 2 jaar alsnog een ernstige aandoeding te hebben in hersenen hoofd ?

Reageren

Je geeft toch zelf al aan waar de klachten vandaan kwamen? Er was dus geen reden om aan iets anders ernstigs te denken

Reageren

Ow nee die klachten zijn inmiddels al over, dit is meer een algemene vraag die ik graag wou weten 🙂

Reageren

Niet erg waarschijnkijk dat er in die tijd iets zou veranderen zonder dat je daar klachten van zou hebben

Reageren

Hi,

Ik denk dat er altijd wel iets kan ontstaan in het hoofd, maar normaliter zou je dan wel 'iets' moeten merken inderdaad.

Voel je constant de 'angst' dat er iets ontstaat in je hoofd? als dit het geval is zou je kunnen overwegen om dit aan te kaarten bij je huisarts. Het kan zich op een gegeven moment gaan ontwikkelen naar een angst en dit kan je leven (negatief) beïnvloeden...

Groetjes

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Mri scan

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe