Zoeken Vraag het forum

Constant tintelingen in mijn handen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ralf

Hallo allemaal, ik heb sinds kort vaker last van tintelingen in mijn handen wanneer ik bijvoorbeeld de aan een deurklink trek. Ik wordt ook snachts steeds wakker door zere gewrichten (meestal mijn knieen). Verder ben ik ook voortdurend moe en slaap overdag zonder aanleiding o.i.d.

Ik had zelf op internet naar mijn symptonen gezocht en er kwam al snel uit dat het eventueel MS is, natuurlijk hoop ik niet dat dat mijn diagnose is, kan iemand mij een andere evt. diagnose geven wat mij gerust stelt?

Ik ben zelf net 18 jaar heb een normaal gewicht van 74 Kg 187 cm. (Ik ben in de afgelopen twee jaar wel extraam gegroeid in de lengte)

Reageer op: Constant tintelingen in mijn handen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.