Zoeken Vraag het forum

Half Gevoelloos Been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bobeco

Beste Dokter,

Ik heb 10 jaar geleden eens te zwaar getilt met een gewicht boven mijn hoofd en ik maakte mijn rug hol en krak hoorde ik. de andere dag stond mijn rug vast en bij he tuit bed komen hoorde ik weer knak en werd heel mijn rechterbeen gevoelloos. dit trok na een paar weken weer pas een beetje weg. ik had geen pijn. maar de gevoelloosheid is nooit helemaal over geweest .

nu dus 10 jaar later was ik laatst een zadel aan het monteren op een fietsje en zat niet goed vast en zakte naar beneden toe ik ving dat op mijn rechtervoet en zette kracht terwijl ik door mijn voet zakte. gevolg is dat heel de buitenkant van mijn voet weer gevoelloos werd. en nu ook mijn bovenbeen .zou dit uit de rug kunnen komen?

groetjes

3 reacties
    Reageren
    Catootje

Je zou er eens naar kunnen laten kijken door een osteopaat. Kan zijn dat er wat scheef zit.

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen. Ik raad je wel aan om met die klachten naar de huisarts te gaan

Reageren
    Bobeco

Ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en die denkt een verrekking van de zenuw in de voet, het gaat nu wel beter daarmee maar het is niet helemaal weg. dit verwacht ik ook niet aangezien ik al 10 jaar loop met zenuwklachten in dat been.

ik heb al meer last gehad ook bij het wandelen waarbij de voet meer moet buigen kreeg ik zenuw pijn erin. en na het wandelen vaak zenuw steken in die voet.

kan een osteopaat daar werkelijk iets aan veranderen? en na 10 jaar ook nog?

Reageren
Reageer op: Half Gevoelloos Been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.