- Bobeco31 december 2018 om 11:44
Beste Dokter,
Ik heb 10 jaar geleden eens te zwaar getilt met een gewicht boven mijn hoofd en ik maakte mijn rug hol en krak hoorde ik. de andere dag stond mijn rug vast en bij he tuit bed komen hoorde ik weer knak en werd heel mijn rechterbeen gevoelloos. dit trok na een paar weken weer pas een beetje weg. ik had geen pijn. maar de gevoelloosheid is nooit helemaal over geweest .
nu dus 10 jaar later was ik laatst een zadel aan het monteren op een fietsje en zat niet goed vast en zakte naar beneden toe ik ving dat op mijn rechtervoet en zette kracht terwijl ik door mijn voet zakte. gevolg is dat heel de buitenkant van mijn voet weer gevoelloos werd. en nu ook mijn bovenbeen .zou dit uit de rug kunnen komen?
groetjes
3 reactiesReagerenCatootje1 januari 2019 om 17:20Je zou er eens naar kunnen laten kijken door een osteopaat. Kan zijn dat er wat scheef zit.
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2019 om 01:19dat zou kunnen. Ik raad je wel aan om met die klachten naar de huisarts te gaan
ReagerenBobeco6 januari 2019 om 13:30Ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en die denkt een verrekking van de zenuw in de voet, het gaat nu wel beter daarmee maar het is niet helemaal weg. dit verwacht ik ook niet aangezien ik al 10 jaar loop met zenuwklachten in dat been.
ik heb al meer last gehad ook bij het wandelen waarbij de voet meer moet buigen kreeg ik zenuw pijn erin. en na het wandelen vaak zenuw steken in die voet.
kan een osteopaat daar werkelijk iets aan veranderen? en na 10 jaar ook nog?
Reageren